عجب نیوزز

اخبار جدید و روز دیا را اینجا بخوانید

عجب نیوزز

اخبار جدید و روز دیا را اینجا بخوانید

اعلام نام ۶ فیلم ایرانی حاضر در بخش مسابقه جشنواره جهانی فجر

فیلم تنگه ابوقریب


اسامی فیلم‌های ایرانی و خارجی پذیرفته شده در بخش «سینمای سعادت» سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، امسال در بخش «سینمای سعادت» (مسابقه بین الملل) جشنواره جهانی فیلم فجر، ۱۲ فیلم سینمایی بلند خارجی و ۳ فیلم بلند ایرانی به نمایش در می‌آید.

  ادامه مطلب ...

پرونده دستمزد ۹۷ بسته شد/ رشد ۱۰.۴ درصدی+ ۸۴۶۰۰ تومان رقم ثابت

دستمزد


در نشست امروز تعیین دستمزد ۹۷، با توافق نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، دستمزد نهایی حداقلی بگیران و دستمزد سایر سطوح مزدی تعیین و پرونده دستمزد ۹۷ بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از تشکیل چندین نشست مشترک بین نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت برای تعیین دستمزد کارگران برای سال جاری در اسفندماه و اختلاف نظر نمایندگان کارگری و کارفرمایی در خصوص میزان افزایش دستمزد سایر سطوح مزدی، سرانجام در نشست امروز شورای عالی کار، با توافق سه جانبه گرایی پرونده دستمزد ۹۷ بسته شد.

  ادامه مطلب ...

سایت فیپا از دسترس خارج شد/ نگرانی ناشران، توضیح کتابخانه ملی

طرح کتاب طرح ادبیات


کمتر از سه هفته مانده به آغاز فعالیت نمایشگاه کتاب تهران و همزمان با افزایش درخواست‌ها از سوی ناشران جهت اخذ مجوز فیپا، سایت این بخش کتابخانه ملی از دسترس خارج شد.

غلامرضا امیرخانی معاون کتابخانه ملی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره علت خارج شدن سایت فیپا از دسترس کاربران، ضمن تائید این موضوع، دلیل آن را مشکلات فنی و شبکه مربوطه عنوان کرد و گفت: این مشکل از اواخر وقت سه‌شنبه هفته جاری (۲۱ فروردین) به وجود آمده و لذا ارتباط برخط با ناشران دچار اختلال شده است که البه همکاران من در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

  ادامه مطلب ...